Prevencia požiarov v domácnosti môže aj šokovať

Kategória: Prevencia Pridané 09.04.2013 Autor: Pavol Varačka
Popisek
U nás nie sú hlásiče požiaru alebo ak chcete detektory dymu ešte v zákone, teda nie je povinnosť ich mať v domácnosti, takže málokto z nás ho dome má. V anglicku však napríklad robia reklamy, aby luďom pripomenuli, že ich treba raz za čas preskúšať.

Gerilova raklama alebo gerilový marketing má za úlohu šokovať a aj to je spôsob ako upútať.

Skotrolujte svoj hlásič požiaru v deň keď sa mení čas (31. marca), tak znie motto tohoto spotu.

Prepis slov chlapca je pod videom:

V hlavnej úlohe je duch malého chlapca, ktorý hovorí: 

" minulý rok v Anglicku zahynulo 15 detí pri požiaroch v domácnosti,

Deti ako sú tie Vaše,

Takže rodičia rád by som aby ste prisahali:

opakujte po mne

Prisahám na život svojho dieťaťa, že budem kontrolovať svoj hlásič požiaru v deň, keď sa mení čas, aby som svojej rodine dal najlepšiu šancu na prežitie požiaru v domácnosti.

Prisahali ste, že?

pretože  čas nemôžete vrátiť späť."

( Preklad s pomocou Mareka Janošíka :-))

Fotografie k článku

Hodnotenie: 3.6

Súvisiace články

Pridaj komentár

Meno:
Text:
Overovací reťazec:
Facebook ikona Pridajte sa k nám!

Videá

Školenie hasičov - prvá pomoc

Školenie hasičov - prvá pomoc
Školenie dobrovoľných hasičov v P...

Francúzski hasiči zábava

Francúzski hasiči zábava
Trochu pod parou Le pompier...

Deň Sv. Barbary - dokument

Deň Sv. Barbary - dokument
4. december je dňom Svätej Barbary - patr&oa...


webgrafika